WhatsApp Image 2022-08-23 at 9.43.30 PM

תערוכה קבוצתית "מזון האלים"

נעילה בחודש מרץ 2023

גלריה לאמנות עכשווית.

תערוכה קבוצתית  "מזון האלים"

הפתיחה: 23.9.22
החל מהשעה 11:00

התערוכה " מזון האלים" תעסוק באספקטים הרוחניים והתרבותיים של הזנה.  בתערוכה יוצגו עבודות אמנות המתכתבות עם תהליכים מסורתיים של הכנת מזון, זאת בהתייחסות לפרשנות העכשווית של תהליכים אלה.

בתערוכה יציגו 12 אמנים ואמניות מזירת האמנות העכשווית, עבודות אשר חושפות את הנושא באופן המעורר  מחשבה ומערער את תפישתנו של המושג  מזון, באשר הוא.  מזון האלים בהקשריו הדתיים, החברתיים והתרבותיים כבסיס ליצירת חיים קהילתיים ושוקקים או כמושא להישרדות האדם. התערוכה עוסקת במזון כחומר מרכזי המצביע על שפע ומאידך  על צנע ,קיומו  של המזון כמו כן גם העדרו לנוכח מרכיביו והיבטיו הממלאים ככוח לחיים בכל התקופות.

שולחן סעודה מיניאטורי של האמנית נטע לוי, וצילומי לילה של חזירה מחייכת, עיזים ועגלה של הצלמת דנה גולדברג. צילום דמות אישה במייצב מלח גס, של האמנית קרינה קיי וציור הפטריות הפסיכדליות, של האמן דניאל פילוסוף המצטרף לעבודת הוידאו המטלטלת "עג'ינה" של האמנית חנאן אבו חוסיין המתארת לישה ידנית וגופנית של בצק, לצד מייצב חלת הבטון של האמנית הגר זאבי ויצירות עכשוויות נוספות. כל אלה מוצגות בחיבור לממצאים ארכיאולוגיים נדירים: כוורת וחלת דבש מתקופת הברזל, כלי סעודה וחותם לחם קודש צלבניים, כלי יין רומיים עם עיטורי דיוניסוס ועוד.

אוצרות: רני ששון ועדי ניסנבאום

אוצרת הארכיאולוגיה: תמר שובל

הממצאים הארכיאולוגיים הושאלו באדיבות רשות העתיקות.

נעילה בחודש מרץ 2023

ימים ושעות פתיחה :

ימים א-ה 15:00-10:00

שבת 10:00 -14:00

עלות כניסה : 30 ש"ח למבוגר (כרטיס משולב), 15 ש"ח לאזרח ותיק